Backpack ke Bandung

Backpack ke Bandung!

We Did It Ourselves! Zaman takde GST bolehlah bawak my staff bercuti. Hihihi okey-okey sebenarnya Mira setkan target jualan & mereka berjaya capai target jualan hari raya! More than we expected! Alhamdulillah 💖

Waduh-waduh.. Jadi rewardnya adalah BACKPACK KE BANDUNG! Kami backpack ke Bandung berenam termasuk Ayra! Gamble je tanpa supir dan travel agent. Pengangkutan di sana kami naik angkot sebab murah sangat dalam RM0.50 je sekali jalan. Memang banyak jimat! Hohoho selainnya Mira suruh mereka jalan je so dapatlah pakej percutian + bersenam sekali. Hihihi rezeki my staff!

Zaman GST?? Hurmmm….. Masa nih dah zaman GST Hehehe Tak masuk zaman fitnah, zaman orang tak suke kita, zaman orang nak jatuhkan bisnes kita, zaman orang buat cerita bukan-bukan pasal kita.. zaman empunya kedai naikkan sewa every year! Hehehe

Percutian kami ke Bandung lebih kepada percutian membeli belah hehehe. Antara tempat yang kami sempat terokai di Bandung ialah:

  • Masjid Agung Bandung
  • Pasar Baru
  • Rumah Mode
  • Paris Van Java
  • Toko Tiga
  • Cihampelas
  • Gedung Sate
  • Factory Outlet
  • Kartika Sari
Sebenarnya ni kali ke dua kami ke Bandung. Sebelum tu kami dah terokai 3 beranak. Tu yang berani bawak anak-anak buah bercuti ke Bandung. Alhamdulillah rezeki mereka.

Dunia hanya sementara… So now korang undi parti mana?? Opsss undi adalah rahsia uolsss 😄

Jangan lupa follow ig & fb page Zyzool Mira Travel

Spread the love

Leave a Reply

Close Menu